Her kan du finde svarene på de mest almindelige spørgsmål om Klub Sportigan. Mangler du alligevel svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en e-mail til kundeservice@sportigan.dk – vi svarer på alle henvendelser indenfor 24 timer i hverdage. Du kan også ringe til vores kundeservice på telefon 30 21 38 80 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. 

Husk, at du også kan stille dine spørgsmål i din lokale Sportigan-butik.

PERSONOPLYSNINGER

Hvor ændrer jeg min adresse, mobilnummer m.m.?
Skriv en e-mail til kundeservice@sportigan.dk inkl. dit medlemsnummer (som er dit mobilnummer) og hvilke informationer du ønsker rettet. Så sørger vi for resten.

Hvordan bruger I mine oplysninger?
Vi bruger dine oplysninger til at gøre Klub Sportigan bedre for dig – fx til at give dig målrettede træningstips, konkurrencer, tilbud og meget mere. 

Vi videregiver eller sælger IKKE dine oplysninger til andre virksomheder eller anvender oplysningerne på vegne af en anden virksomhed. Vi vil eventuelt bruge og dele oplysninger om kundegrupper, men uden at identificere enkeltpersoner. Det vil vi gøre for at få en bedre forståelse af vores kunders adfærd, så vi kan forbedre vores service over for dig. 
Vi gemmer oplysninger om dine besøg i Sportigan, så vi kan give dig mere specifik og relevant information. Du har ret til at få oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har registreret om dig, og hvis oplysningerne ikke er korrekte, ufuldstændige eller irrelevante, kan du få dem rettet eller slettet. Ønsker du information, eller har du spørgsmål eller kommentarer, kan du kontakte os på kundeservice@sportigan.dk. Læs eventuelt Håndtering af personoplysninger i Sportigan.


NB: Vi følger retningslinjerne i persondataloven. Ifølge denne lov har du ret til at blive informeret om behandlingen af personoplysninger. I Sportigan ønsker vi at give dig så meget kontrol som muligt i forhold til dine private oplysninger. 

Jeg er flyttet – hvordan skifter jeg Sportigan-butik?*
Skriv en e-mail til kundeservice@sportigan.dk inkl. dit medlemsnummer (som er dit mobilnummer) og hvor din nye nærmeste Sportigan-butik er. Så sørger vi for resten.

FORHOLD OM MEDLEMSKAB

Hvordan bliver jeg medlem af Klub Sportigan?
Vi har gjort det endnu nemmere for dig. Find hjemmesiden https://klub.sportigan.dk og udfyld de få felter. Tryk ”Tilmeld”. Så er du medlem. Du kan også melde dig ind i Klub Sportigan fra vores butikker – bare henvend dig til personalet i din lokale Sportigan butik, som kan hjælpe dig med at blive medlem. 

Når du bliver medlem af Klub Sportigan vil du modtage eksklusive tilbud og konkurrencer via nyhedsbrev og på mobiltelefonen. 

Kan alle blive medlem?
Du skal være mindst 18 år gammel og have et mobilnummer og en e-mailadresse for at blive medlem af Klub Sportigan. 

Koster det noget at blive medlem?
Nej – det er gratis at melde sig ind i Klub Sportigan, og det er helt gratis at være med i klubben. Det er ligeledes gratis at modtage eksklusive tilbud via mobiltelefonen.

Hvorfor skal jeg oplyse butik, når jeg tilmelder mig?
Sportigan gør meget ud af at være lokale, og dermed kunne tilbyde vores medlemmer lokale tilbud. Så for at sikre os, at vi sender dig de helt rigtige tilbud, har vi brug for at kende til din nærmeste Sportigan butik.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke vil være med i Klub Sportigan mere?
Du kan til enhver tid melde dig ud af Klub Sportigan ved at sende din opsigelse inkl. medlemsnummer (= dit mobilnummer) til kundeservice@sportigan.dk

Du kan også melde dig ud ved at framelde dig i vores nyhedsbreve. Nederst i vores nyhedsbreve finder du linket til at afmelde nyhedsbrevet. Når du afmelder nyhedsbrevet, melder du dig automatisk ud af Klub Sportigan. 

Du kan også melde dig ud via mobiltelefonen. Du skal blot sende en SMS med teksten "Sportigan stop" til 1272. Herefter modtager du hverken nyhedsbreve eller mobile tilbud. Samtidig meldes du også automatisk ud af Klub Sportigan.

INFORMATION, AKTIVITETER OG TILBUD FOR MEDLEMMER

Hvordan får jeg – som den første – besked om alle Sportigan tilbud og nyheder?
Det gør du gennem Klub Sportigan hvor vi sender dig løbende målrettede nyheder og tilbud via nyhedsbreve til din mailboks samt via din mobil, hvor du modtager SMS'er med eksklusive tilbud.

Min ven har får en e-mail fra Klub Sportigan med tilbud om xx % på xx hos Sportigan. Hvorfor har jeg ikke fået dette, når jeg også er klubmedlem?
Det kan skyldes, at I ikke er tilmeldt under samme Sportigan butik – og derfor ikke modtager samme tilbud. 

Kan jeg købe Klub Sportigan tilbuddene online?
Nej, alle vores tilbud kan kun købes i vores lokale Sportigan butikker.